Prečo práve Sun-fashion?

24.11.2012 16:29

    Určite už umieraš zvedavosťou zistiť, že prečo som za meno svojej stránky zvolila práve Sun-fashion! No dobre.. nebudem ťa toľko napínať, lebo viem, že to už túžiš vedieť. 

    Meno Sun-fashion som zvolila preto, lebo zbožňujem slnko (a všetko, čo sa so slnkom spája) a módu mám takisto veľmi rada a podľa nej sa snažím aj obliekať. Túto stránku som už veľakrát upravovala: najskôr bola o móde, potom som z nej spravila všeobecnú stránku pre všetkých - ale prestala som sa tomu venovať asi na rok a po roku ma to zase dotiahlo na módu - hlavne preto, že som začala pozerávať Nákupne maniačky na JOJ-ke (ak miluješ módu ako ja určite túto reláciu poznáš a ak nie, tak si ju určite pozri - je tam veľa módnych rád a tipov). 

It's all about it..! :) 

-Sunshine