A zas ten návrat! Ako dlho mi to vydrží?!

02.12.2013 17:51

    Tak sa znovu a opäť vraciam na túto stránku - tentokrát o móde. Pokiaľ mteš v tejto rubrike prečítané aj staršie články, určite chápete, prečo píšem "znovu a opäť." Pevne verím, že budem mať dostatok času a energie na spravovanie tejto stránky a že ju znova nezruším, resp. že zase sa jej prestanem venovať. 

    Tento rok však toho bude na mňa vážne veľa, lebo tento rok píšem monitory z matematiky a slovenčiny - písala som už skúšobné a nie je to nič ľahké, aj keď podaktorí z vás nad tým len mávnu rukou. Mám za sebou neskutočne veľa písomiek a skúšaní a nikto nevie, koľko ma toho ešte do konca roka čaká. ďalšia vec - DOD (Deň Otvorených Dverí). Snažím sa vybrať si dobrú strednú školu, čo znamená, že musím pochodiť DOD-čka, aby som naozaj našla tú svoju vysnívanú školu. Ale to určite poznáte a ak nie, tak spoznáte. 

    Preto by som chcela, aby ste rešpektovali to, že nie vždy budem mať čas na dopĺňanie nových článkov, ale budem sa snažiť. :)

 

Vaša Sunshine